piątek, 13 kwietnia 2012

Bialy wiersz Czytelniczki Ani :)

Witam wszystkich! Tych zniecierpliwionych, tych zawiedzionych oraz pozostalych :) Przepraszam was, ze wzoraj nie wrzucilem zapowiedzianego felietonu o zwiazkach, ale niestety mialem awarie sytemu i maly zastoj myslowy :) Dlatego wybaczcie mi moje opoznienie, ale dzis w nocy uzupelnie zaleglosci ::))
A teraz zamieszczam, wiersz ktory wyslala moja przyjaciolka, a zarazem czytelniczka naszego bloga- Ania :) Milej lektutrki i komentowania!


Wolę nutelle.
Wolę koszule w kratę.
Wolę zabawę,
Od gry.
Wolę nienawiść od obojętności
Wolę rycerza na białym koniu
Niż dresa siedzącego na murku.
Wolę mieć przy sobie słuchawki do telefonu.
Wolę różowe niebo.
Wolę mówić,
Że serce jest najlepszym drogowskazem.
Wolę spontaniczność.
Wolę zawsze być przed czasem.
Wolę z każdym żyć w harmonii.
Wolę pożółkłe książki.
Wolę sama coś sprawdzić,
Niż żyć na przeżyciach innych.
Wolę rano wstać,
Od ciągłego leżenia w łóżku.
Wolę gorącą czekoladę przy kominku,
Która będzie posłodzona.
Wolę mieć miejsce w nocy od ciągłego zabierania kołdry.
Wolę białe róże.
Wolę magię zimy.
Wolę mieć wątpliwości.
Wolę nasiona od przekwitłych pączków.
Wolę pierwszą stronę niż okładkę.
Wolę nicość od fałszywej przyjaźni.
Wolę mojego psa szczekającego.
Wolę brunetów, ponieważ mają brązowe oczy.
Wolę wszystko brać na luzie.
Wolę mój świat,
niż ten którego nigdy nie poznam.
Wolę doceniać to co mam,
Niż ciągle oczekiwać nowego.



Brak komentarzy: